Današnje poslovanje umnogome je vezano za računar. To je velika pomoć u radu jer manuelna manipulacija najrazličitijim vrstama baza podataka, repetativnim radnjama kao i matematičkim operacijama bez računara zahteva mnogo vremena – vremena koje zaposleni mogu provesti na drugim zadacima. Dodatna je prednost što u ovoj vrsti operacija računari ne greše, pa je mogućnost greške svedena na tačnost ulaznih podataka, odnosno na minumum.
Mada postoji veliki broj gotovih softverskih rešenja za najveći broj poslovnih procesa, često se dešava da postojeće softversko rešenje ne ispunjava sve Vaše potrebe ili nije dovoljno fleksibilno da se prilagodi Vašem poslovanju. Tu se postavlja pitanje: Da li je bolje prilagoditi poslovane procese mogućnostima softvera ili je rešenje pravljenje softvera koji u svakom koraku prati Vaš proces rada? Naše je mišljenje da se dugo stvarane procedure i poslovna praksa kao organizacioni elementi jedne firme stvaraju dugo i nije lako menjati ih. Što veća firma to su promene teže. Otuda je izrada specijalizovanog softverskog rešenja koje se prilagođava postojećim i budućim poslovnim procesima datog klijenta. Na ovaj način se softver implementira u firmu kao prirodna evolucija ili nadogradnja postojeće prakse, lakše se prihvata i postaje funkcionalnije rešenje.
PRO Solutions & Consulting može da ponudi izradu najrazličitijih poslovnih softverskih rešenja kojima je glavna odlika da su pravljena po meri klijenta, poštujući poslovnu praksu i procedure koje u firmi već postoje. Naši inženjerski tim ima veliko iskustvo u izradi ove vrste softvera, a iz tog iskustva mogu doći i veoma kvalitetni predlozi za unapređenje Vaših poslovnih procesa.
Kontaktirajte nas i zatražite procenu za konkretan projekat.
Ova vrsta usluga podrazumeva stručnu pomoć u odabiru, kupovini i implementacji računara i periferne opreme. Čest je slučaj da rukovodioci u firmama koji odlučuju o nabavci računara i periferne opreme nisu dovoljno upućeni u potrebe firme i inovacije koje se u IT sektoru dešavaju na dnevnom nivou. Najčešće posledice se ogledaju u tome da je kupljena oprema ili preslaba za predviđene potrebe ili pak prejaka. Kada je oprema preslaba, to znači da proces rada trpi usled nepotrebnih zastoja, dok kupovina prejake opreme rezultira činjenicom da je previše novca uloženo u nešto što se ne koristi u punom kapacitetu. Imajući u vidu da IT oprema zastareva veoma brzo i da su rokovi amortizacije znatno kraći, ovo može imati vidljive posledice u ukupnom poslovanju.
Drugi aspekt je održavanje. Savremeni računari uz pravilno redovno i periodično održavanje mogu da rade praktično bez prestanka daleko duže od roka amortizacije. Takođe, rashodovanje računara i opreme ima svoju proceduru. Suština ovih procedura je bezbednost i integritet podataka. Naš tim je tu da ove poslove obavi za Vas.
Današnja upotreba računara umnogome počiva na mogućnosti međusobne komunikacije računara. Njegovo veličanstvo internet jer najdirektniji pokazatelj ovog shvatanja. Danas je teško zamisliti firmu koja funcioniše bez lokalne mreže, a veoma često i data servera u nekom obliku. Na ovaj način se radni tok zaposlenih ubrzava, različita odeljenja razmenjuju informacije praktično trenutno a bezbednost informacija je na daleko višem nivou neko kada zaposleni koriste internet ili razmenjuju podatke na memorijskim uređajima.
PRO Solutions & Consulting može da Vam ponudi ceo spekrtar usluga u ovoj oblasti, od planiranja i imlementacije mreže do održavanja i bezbednosnih protokola. Dobro planiranje podrazumeva nabavku opreme koja optimalno zadovoljava potrebe korisnika, dok iskorišćenost resursa zavisi od dobre implementacije. Uz adekvatno održavanje, lokalna mreža postaje važan resurs u Vašem poslovanju.
Ova usluga u svojoj osnovi podrazumeva iznajmljivanje štampača odnosno rentiranje štampača. Suština je u optimizaciji štampe i pojednostavljivanju ovog segmenta Vašeg poslovanja. Na prvom mestu, kupovina štampača zahteva da za to opredelite sredstva, koja uglavnom nisu zanemarljiva. Iznajmljivanje štampača znači da ovaj trošak ne postoji. Čest je slučaj, makar na osnovu našeg iskustva sa brojnim klijentima, da je oprema za štampanje raznorodna. Štampači koji se nalaze u firmi često su od različitih proizvođača, a i kada to nije slučaj u pitanju su različiti modeli. Opcije koje postojeći štampači imaju takođe su različite, a kapaciteti tih uređaja variraju. Garantni rokovi teku različito od uređaja do uređaja, a čest je slučaj da je servisiranje obezbeđeno kod različitih dobavljača i servisa.
click2print je povoljan i efikasan način da pitanje kancelarijske štampe trajno rešite i o tome više ne mislite.
Mnogi će se složiti da je u svakom poslu osnova svakog odnosa sa klijentima prvi utisak i preporuka. Dok se preporuka bazira na posledici, dakle Vašem odnosu prema poslu i klijentu odnosno stvarima nad kojima imate potpunu kontrolu i sve zavisi od Vas, prvi utisci su nešto komplikovaniji. Najpre, ne možete ostaviti prvi utisak dva puta. Drugo, najčešće nismo ni svesni kakav prvi utisak ostavljamo. Štaviše, Vi ste svoj prvi utisak ostavili i pre nego što ste postali svesni da taj klijent uopšte postoji. Najčešći načini ostavljanja prvog utiska jeste sajt. Zašto? Inicijalni kontakt je danas najčešće indirektan. Neko će se zainteresovati za nešto što je u Vašem delokrugu, pretraživaće internet i u nekom trenutku doći do Vas. Svesno ili ne, klijent prve zaključke o Vašoj firmi donosi već na tom koraku. Utisak je formiran.
Tehnički i estetski zahtevi za sajtove su danas viši nego ikada, a ta tendencija se neće menjati. Otuda kvalitetan sajt postaje imperativ. Naravno, da bi takav sajt ostvario svoj pun potencijal, a Vi primetili poboljšanje u poslovanju, prisustvo na pretraživačima kao što je Google postaje strateški prioritet. SEO odnosno optimizacija za pretraživače u kombinaciji sa dobrim sajtom može biti veliki vetar u leđa Vašem poslovanju.
Pro Solutions & Consulting pruža usluge izrade web sajtova i SEO optimizacije kvalitetno i povoljno.
Najlakši odgovor je da je to posao sa hiljadu detalja od kojih nijedan sam po sebi ne deluje kao presudan, ali stvara ogromne probleme ukoliko ne funcioniše. Zato je važno da organizator poseduje iskusan tim, ali i opremu koja može da zadovolji tehničke potrebe skupa. Sinergija u timu je osnovni preduslov, ali nikako i jedini.
Prvi korak je jasno i vidljivo prisustvo organizatora u prostoru. Od ulaznih vrata prostora u kome se skup organizuje, učesnik mora znati gde je došao i zašto. To se postiže različitim oblicima brendiranja prostora, ali i članovima tima koji su praktično u svakom trenutku dostupni učesnicima za svako pitanje ili nedoumicu. Ovo je preduslov zahvaljujući kome učesnici mogu da zadrže fokus na osnovnom razlogu zbog koga su tu, a to je skup.
Drugi korak je materijal koji se daje učesnicima. Zavisno od svrhe, vrste i formata skupa, materijal može biti različit, ali uvek govori o organizatoru. Najčešće su to različiti oblici štampanog i promotivnog materijala, ali i ovaj deo se može posmatrati šire.
Treći korak je sama sala. Izbor lokacije i satnica će u mnogome diktirati dinamiku skupa, a učesnicima se mora omogućiti da neopterećeni prate predavanja. To znači da tehnički deo mora biti adekvatno pripremljen – od izbora potrebne opreme pa do opšte atmosfere, sve mora biti fokusirano na govornike.
Ovaj pojednostavljen prikaz nekih ključnih aspekata je tu da Vam predoči koliko je truda potrebno uložiti kako bi stručni skupovi bili uspešno održani. Naročito zato što je veći deo tog truda nevidljiv učesnicima.
Komunalna vozila čine veoma važnu komponentu u upravljanju lokalnom zajednicom. Mada nisu uvek najuočljiviji segment, komunalna vozila u dobroj meri olakšavaju život u gradovima i opštinama kao važan faktor održavanja reda.
Pro Solutions & Consulting u saradnji sa svojim renomiranim partnerima može da obezbedi vrhunska komunalna vozila, optimizovana prema potrebama korisnika u najvećoj mogućoj meri.
Za više informacija, možete nas kontaktirati ovde
Sa desne strane možete pogledati kvantifikovane podatke o našim IT uslugama. Procenti i kategorije govore mnogo o nama, ali ne mogu izmeriti ključnu stvar koja je u ovoj branši nezamenjiva: poverenje naših klijenata.